Ferran Z950 BCN

Redacció
Redacció
0 comentaris 23 visualitzacions

Sobre mi

Motorista de tota la vida!

Des de molt petit, vaig començar a anar amb bicicleta. De noi, ja explorava camins i muntanyes. Jugàvem a tallar fil, fèiem curses en circuit, gimcanes i zones de trial en baixada. Sovint baixàvem del Tibidabo a Barcelona, tant per carretera com per camins o simplement muntanya avall.

Vaig començar amb la moto als 15 anys amb diversos ciclomotors: una DERBI paleta 'trucada' a 65cc, una MINI-MONTESA... i després, en complir els setze, la meva pròpia moto, una LOBITO 74. Passava el dia amunt i avall en moto, fent excursions per la muntanya i fins i tot jugàvem a futbol.

Després, vaig fer una mica de trial amb una COTA-123, SHERPA-T 325 i una COTA-247 d'altres. La velocitat em cridava, i finalment em vaig passar a l'enduro amb una flamant ENDURO 250, amb la qual vaig fer de tot, i una CRM 125, amb la qual vaig arribar a anar molt ràpid.

A la ciutat, sempre he anat amb SCOOTERS: dos SKYPPER-150, PASSION-125 i ara la SH-150, compartida amb el meu fill. Vaig provar la carretera amb una MT-07 i una CBRF650 llogades, i em va agradar molt. Des del 2018, tinc una moto 'grossa' de carretera, a la qual anomeno 'La Gorda', amb la qual ja he fet més de 45.000 km fent les sortides de 'Mil Revolts'.

Ja he caigut com tot novell: per graveta, per mullat, per gel, per 'tonto'... però sense fer-me mal. Surto tots els dimecres i un dissabte cada dos. Generalment, les sortides són de 150-500 km, i també molt esporàdicament de dos o tres dies dormint fora per arribar més lluny.

El 2019, vaig fer la meva primera Trans-pirinenca. M'encanten les carreteres de muntanya, les frenades, atacar els revolts! També gaudeixo del paisatge, descobrir nous paratges i xerrar de motos amb els companys, que ara ja són amics!

Motos: BULTACO Lobito 74-100, (BULTACO SHERPA-T 325, HONDA XR650R), MONTESA EnduroCross 250, HONDA CRM 125, HONDA YUPI, VESPA 200, PIAGGIO Skypper 150 2T, PIAGGIO Skypper 150 2T, HONDA Passion 125, SUZUKI GSR-600, KAWASAKI Z750, HONDA SH 150 i ara KAWASAKI Z950.

Ara ja porto +300 sortides de tots tipus amb el grup i continuem!

Pujant al Tourmalet W-E 2019

💭 Discussió del fòrum (0)

Per discussions generals i planificació

Has d'iniciar sessió per comentar en aquest article.